یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته ‌دوشنبه 29 دی 1399/ شماره 207
دفتر توسعه‌ی صنایع بالادستی یا صنایع پایین دستی؟، روند کاهش دلار نیمایی ادامه یافت، ریزش سنگین دلار در صرافی ملی و بازار، آغاز معاملات نفت و عقب نشینی به 54 دلار ...
مطالب مرتبط با این پست:

دفتر توسعه‌ی صنایع بالادستی یا صنایع پایین دستی؟

به علت تعطیلی یکشنبه‌ی این هفته، دفتر توسعه اعلام کرد، قیمت های پایه را فقط با ارز نیمایی و بدون توجه به قیمت های جهانی اعلام می کند. بورس کالا هم برنامه عرضه ها را عوض کرد و عرضه های امروز را به سه شنبه منتقل کرد.

همه منتظر بودیم که قیمت ها فقط با تغییرات ارز نیمایی امروز، اعلام شود اما در کمال ناباوری، دفتر توسعه به جای دلار امروز، دلار شنبه را که بالاتر بود انتخاب کرد! اگر قرار بود دلار شنبه در نظر گرفته شود دفتر توسعه، به صلاحدید خود قیمت کالاها را تغییر دهد، چرا این اعلام قیمت، دو روز تأخیر پیدا کرد و چرا زمان عرضه ها عوض شد؟ دفتر توسعه صنایع پایین دستی در حالی که اختیار کسر تا 10 درصد از قیمت های پایه را داشت، در اقدامی عجیب و با فرمولی ناشناخته، قیمت ها را کاملا سلیقه ای و بدون توجه به نوسانات شدید ارز، محاسبه و اعلام کرد.

روند کاهش دلار نیمایی ادامه یافت

میانگین ماهانه دلار نیمایی، امروز به 25 هزار و 428 تومان رسید و نسبت به یکشنبه 21 دی، 135 تومان کاهش یافت. نکته مهم دلار نیمایی امروز، میانگین روزانه بود که به 24 هزار و 600 تومان، عقب نشینی کرد. روز شنبه میانگین روزانه، 25 هزار و 100 تومان بود.

ریزش سنگین دلار در صرافی ملی و بازار

دلار صرافی ملی که روز شنبه با ریزش سنگین هزار تومانی و عقب نشینی به 22 هزار تومان، 22 هزار و 950 تومان قیمتگذاری شد امروز را نیز با کاهش قابل توجه، آغاز کرد و طی چندین به روزرسانی با مجموع هزار و 160 تومان کاهش به کانال 21 هزار تومان عقب نشینی کرد.

دلار صرافی ملی تا به این لحظه در ساعت 14:50 به 21 هزار و 790 تومان رسید. دلار آزاد هم امروز کاهش سنگینی داشت و تا 21 هزار و 650 تومان، کاهش یافت.

آغاز معاملات نفت و عقب نشینی به 54 دلار

قیمت نفت که معاملات هفته گذشته را با 55 دلار و 10 سنت به پایان رسانده بود، امروز و هفته‌ی جدید را با عقب نشینی به 54 دلار آغاز کرد. قیمت این لحظه برنت: 54,58$

کاهش 36 هزار واحدی بورس تهران

بورس تهران، همچنان روی مدار کاهش است. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 36 هزار واحد کاهش به 1 میلیون و 149 هزار واحد عقب نشینی کرد.

 


 ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟